تتشرف
أكاديمية ميدل إيست للتدريب والإستشارات
Middle East Academy for training and Consulting
بتقديم مجموعة من الدورات التدريبية خلال عام2017 في مجال
Customer Service
Excellence in Customer Service 22 - 26 January Dammam
Advanced Customer Service 12 - 16 February kuala lumpur
Achieving Excellence in Customer Service: Providing a Quality Service 12 - 16 March London
Customer Profiling Techniques and Procedures 09 - 13 April Istanbul
Certified Customer Service Professional 29 Jan - 02 Feb Dubai
Implementing and Managing a Customer Complaints System 19 - 23 February Sharm El-Shaikh
Customer Focused Management 19 - 23 March Madrid
Customer Requirements Analysis 16 - 20 April Dubai
Customer Relationship Management (CRM) 26 Feb - 02 Mar Riyadh
Excellence in Customer Service (Service Beyond Expectation) 26 - 30 March Jordan
Managing Service Quality and Customer Satisfaction 23 - 27 April kuala lumpur
Customer Service Mindset 15 - 19 January Dubai
Service Quality and Excellence: Beyond Customer Service 05 - 09 February Cairo
Developing Internal Customer Services 05 - 09 Mar Istanbul
دبي – ماليزيا – كوالالمبور– باريس – فيينا – مدريد – لندن
القاهرة – الأردن – سنغافورة – شرم الشيخ - الاسكندريه – إسطنبول – كازابلانكا – ميونخ – الدمام – الرياض
لمزيد من الاستفسارات وطلب المحتويات يرجي التواصل مع الاستاذة : رانيا عبد العزيز
Cairo Mob: 002 011 52 00 50 55
وللتواصل على فرع دبي
Dubai Mob: 00971 564 812 264
E-MAIL: rania@meatc.net
rania@mea-tc.net
Website: www.meatc.net
ولكم منا جزيل الشكر والاحترام